Daugaard Biler A/S

Autoriseret forhandler og serviceværksted af Mazda, Suzuki og Seat samt serviceværksted af Toyota, Opel, Citroën og Ford med afdelinger i København N, Gladsaxe, Glostrup og Søborg

 

Daugaard Biler A/S ønskede at intensivere deres fokus på eftermarkedet, for derved at skabe større kundeloyalitet og flere tilbagevendende kunder. Løsningen blev en Forhandler App til både iPhone og Android smartphones, som kunne tilbyde kunderne en nemmere, mere sikker og mere fordelagtig hverdag som bilejer.

Fra app’en kan kunderne bl.a.:
– Få automatiske påmindelser omkring service- og karrosserieftersyn.
– Oprette deres bil i garagen, så tidsbestilling hurtigt kan klares fra mobilen.
– Modtage personlige nyheder og spændende tilbud målrettet til dem og deres bil.

Derudover tilbyder de også en række praktiske værktøjer til hverdagens udfordringer:
– En komplet guide til førstehjælp
– En formular til skadesrapportering
– Kontakt til vejhjælp og del din position
– Hold dig opdateret med trafikinformationer
– Parkeringsassistent med timer og parkeringsmarkør

Flyers, Roll-Ups og andet pressemateriale er blevet designet og leveret sammen med løsningen, til brug for effektiv app promovering og størst mulig udbredelse hos Daugaard Biler A/S’ kunder.

 

  • Løsningen
  • iPhone og Android apps
  • Brancheløsning til auto
  • Administrationssystem
  • Design og publicering
  • Fordelene
  • Øget tilgængelighed
  • Forbedret serviceniveau
  • Nye markedsføringsmuligheder
  • Øget kundeloyalitet- og fastholdelse
    • Splash

    • vælg afd

    • Forside_1

    • Forside_2

    • Sidemenu

    • Kontakt

    • Påmindelser

    • Min bil

    • Tidsbestilling

    • Brugte biler

    • Facebook