Gló Food

App og Responsive web shop til ny-nordisk sund fastfood restaurant

Universal Apps har i samarbejde med reklamebureauet “Anew” udviklet et komplet digital og mobil e-handelsløsning, for den nye restaurantkæde Gló.

Anders Møller, CEO – Universal Apps

Koncept: Gló er et ny-nordisk fastfood koncept med sund og næringsrig mad.

Løsningen: Består dels af en komplet responsiv Magento web shop, så Gló’s kunder nemt og hurtigt kan bestille mad, uanset om de bestiller fra en mobil, tablet eller alm. computer. Løsningen består desuden af applikationer til iOS og Android, så kunderne udover at bestille mad også kan optjene loyalitetspoint og modtage gode tilbud og nyheder via push meddelelser. Designet er udviklet i samarbejde med reklamebureauet Anew og i tråd med Glós visuelle udtryk. Med et indbydende look og simpel navigation er brugervenligheden i højsædet.

Administration: Web shoppen er udviklet i Magento, så indhold og produkter opdateres nemt via CMS. App’en kører på Universal Apps egen app platform, hvorfra indhold nemt kan opdateres, og push-beskeder hurtigt sendes ud. Løsningen skulle nemlig kræve et minimum af tid og være let at betjene for restaurantens medarbejdere.

 

  • Løsningen
  • iPhone- og Android app
  • Mobil madbestillingsside
  • Loyalitets og stempelkort
  • Push-notifikationer
  • Fordelene
  • Indtjeningsforøgelse
  • Højnet serviceniveau
  • Styrket kundeloyalitet
  • Omsætningsforøgelse
  • splash

  • forside

  • sidemanu

  • kontakt

  • shop 1

  • shop 2

  • Push4

  • Shop_bonus

  • Push1

  • Push3

  • Push2

  • facebook

  • instagram