OH Automobiler A/S

Vi har et ønske om at fastholde vores kunder til værkstedet og samtidig opbygge lange og tætte relationer, så kunderne også vender tilbage, når garantien udløber eller når de skal købe ny bil.
Samtidig vil vi gerne give kunderne en nærværende service, der gør deres ejerskab nemmere, så de ikke behøver bekymre sig om deres biler i hverdagen. 
Alt det er Universal Apps med til at understøtte. Både grundet design og brugeroplevelsen, men i særdeleshed fordi app’en knytter os tættere sammen med kunderne og øger kundetilfredsheden. Det har givet gladere og mere tilfredse kunder, som nu har adgang til forretningen døgnet rundt. Alt sammen er med til at styrke vores bundlinje.

Toni Hansen, Eftermarkedschef – OH Automobiler A/S


OH Automobiler ønskede at intensivere deres fokus på eftermarkedet, for derved at skabe større kundeloyalitet og flere tilbagevendende kunder. Løsningen blev en Forhandler App til både iPhone og Android.

OH Automobilers kunder kan med app’en:
– Få automatiske påmindelser omkring service- og karrosserieftersyn
– Oprette deres bil i garagen, så tidsbestilling hurtigt kan klares fra mobilen
– Få personlige tilbud målrettet til kunderne og deres bil
– Optjene loyalitetsbonus ved hvert service
– Få hjælp til skadesrapportering
– Kontakte vejhjælp og dele position
– Få opdatering omkring trafiksituationen
– Se nye og brugte biler til salg

  • Løsningen
  • iPhone og Android apps
  • Brancheløsning til auto
  • Administrationssystem
  • Design og publicering
  • Fordelene
  • Øget tilgængelighed
  • Forbedret serviceniveau
  • Nye markedsføringsmuligheder
  • Styrket kundeloyalitet- og fastholdelse