Wabiwabi

App og responsive web shop til sushikæde

Nemmere bestilling og øget online salg. Nedbringelse af udgifter til take-away portaler og deal-sites. Styrket loyalitet og fastholdelse af kontakten til kunderne efter restaurantbesøg. Er bare nogen af de mange fordele med løsningen..

Anders Møller, CEO – Universal Apps

Koncept: Wabiwabi er en high-end sushi restaurant med forretninger i Roskilde, Greve og København. App- og web shop designet er inspireret af Wabiwabi’s eksisterende visuelle udtryk. Med et indbydende look og simpel navigation er brugervenligheden i højsædet.

Løsningen: Wabiwabi kan sende gode tilbud og nyheder til alle kunderne som har hentet deres app. Kunderne kan med et enkelt tryk *kontakte (ringe op, sende mail, få rutevejledning til Wabiwabi), se *menukortet, *bestille mad online eller foretage *bordbestiling. Det indbyggede *loyalitets/stempelkort åbner op for muligheden for, at bonus for køb nemt kan registreres og at kunder således effektivt bliver motiveret til at handle igen og igen. App’en er linket til wabiwabi’s facebook fan page, så der er rig mulighed for viral effekt og eksponering gennem brugernes egne interaktioner.

Administration: app’en er leveret med et simpelt CMS, så app’ens indhold nemt kan opdateres, og push-beskeder hurtigt sendes ud.  Løsningen skulle nemlig kræve et minimum af tid og være let at betjene for restaurantens medarbejdere.

 

  • Løsningen
  • iPhone- og Android app
  • Mobil madbestillingsside
  • Loyalitets og stempelkort
  • Push-notifikationer
  • Fordelene
  • Indtjeningsforøgelse
  • Højnet serviceniveau
  • Styrket kundeloyalitet
  • Omsætningsforøgelse
  • splash

  • vælg afdeling

  • forside

  • kontakt

  • Shop 1

  • Shop 2

  • Loyalty

  • push_2

  • wabiwabi-push-skrivebord

  • push

  • facebook

  • Sidemenu