Gló – Organic kitchen

App og responsive webshop til ny-nordisk sund fastfood restaurant

Universal Apps har i samarbejde med reklamebureauet Anew udviklet en komplet e-handelsløsning og restaurant appløsning for den Dansk/Islandske restaurantkæde Gló.

Anders Møller, CEO – Universal Apps

Koncept: Gló er et ny-nordisk fastfood koncept med sund og næringsrig mad.

Løsningen: Består dels af en komplet responsiv Magento webshop, så Gló’s kunder nemt og hurtigt kan bestille mad, uanset om de bestiller fra en mobil, tablet eller computer. Løsningen består desuden af applikationer til iOS og Android, så kunderne udover at bestille mad også kan optjene loyalitetspoint og modtage gode tilbud og nyheder via push meddelelser. Designet er udviklet i samarbejde med reklamebureauet Anew og i tråd med Glós visuelle udtryk. Med et indbydende look og simpel navigation er brugervenligheden i højsædet.

Administration: Webshoppen er udviklet i Magento, så indhold og produkter opdateres nemt via CMS. Appen kører på Universal Apps’ egen appplatform, hvorfra indhold nemt kan opdateres, og push-beskeder hurtigt sendes ud. Løsningen skulle nemlig kræve et minimum af tid og være let at betjene for restaurantens medarbejdere.

 

  • Løsningen
  • iPhone- og Android app
  • Mobil madbestillingsside
  • Loyalitets- og stempelkort
  • Push-notifikationer
  • Fordelene
  • Indtjeningsforøgelse
  • Højnet serviceniveau
  • Styrket kundeloyalitet
  • Omsætningsforøgelse
  • splash

  • forside

  • sidemanu

  • kontakt

  • shop 1

  • shop 2

  • Push4

  • Shop_bonus

  • Push1

  • Push3

  • Push2

  • facebook

  • instagram