Heyokay ApS

Det nye cafékoncept ‘heyokay’ har fået deres egen kundeklub app og dermed fået et effektivt talerør, udenom al konkurrencen i andre kanaler. Med heyokay appen har kunderne altid deres stempelkort og forudbetalte klippekort, lige ved hånden. Hvadenten der købes kaffe, sandwich, frokostmenuer eller aftensmåltider, så er der penge og tid at spare for både heyokay og kunderne.

– Anders Møller, CEO – Universal Apps

Koncept: Heyokay er et nyt café koncept med sund og næringsrig mad. Hos Heyokay er god kaffe, lækker mad og samtale i fokus. Her kan du starte dagen med en hurtig, nærende morgenmad eller snuppe en kaffe på farten. Du kan sidde med din computer og arbejde samtidig med, at du nyder en frokost i cafeen. Du kan også hente dagens ret som takeaway eller nyde en velfortjent fadøl, når dagen er omme.

Løsningen: App udviklet til iOS og Android med tilhørende administrationsystem, stylet i tråd med Heyokays’ visuelle guidelines. Med Heyokay appen har kunderne altid deres digitale stempelkort og forudbetalte klippekort, lige ved hånden. Samtidig kan kunderne modtage tilbud og tilmelde sig de fællesspisninger, events og workshops, som Heyokay løbende invitere til via push meddelelser.

Administration: Appen er udviklet på Universal Apps’ egen CMS platform, baseret på en tilpasset kundeklub app skabelon. Indholdet kan nemt opdateres, push meddelelser hurtigt sendes ud, og statistikoverblikket kan løbende følges. Løsningen kræver et minimum af administration og er let at betjene for caféens medarbejdere.

Læs mere om kundeklub app løsningen her

  • Løsningen
  • iPhone og Android app
  • Administrationssystem
  • Stempel- og klippekort
  • Push-meddelelser
  • Fordelene
  • Øget tilgængelighed
  • Øget besøgsfrekvens
  • Øget kundeloyalitet
  • Øget salg
  • Side_menu_Hey_Okay

  • Forside_Hey_Okay

  • Loyalty_Hey_Okay

  • Push_Hey_Okay

  • Loyalty_2_Hey_Okay

  • menu_kort_Hey_Okay

  • instagram_Hey_Okay