Jørgen Hansen Biler A/S

Som Danmarks bedst sælgende KIA forhandler i 2016, 2017, 2018 og 2019, har vi vedvarende fokus på at højne vores service. App’en er et super effektivt værktøj til at servicere, fastholde og kommunikere målrettet til kunderne. Vi oplever stor kundetilslutning og engagement, bl.a. drevet gennem aktiv promovering af app’ens loyalitetsprogram. Push-kampagnerne levere med høj effekt sammenlignet med vores øvrige kommunikationskanaler. Vi kan varmt anbefale Universal Apps og deres gode support.

– Janne Nielsen, Marketingansvarlig – Jørgen Hansen Biler A/S

Jørgen Hansen Biler ønskede at intensivere deres fokus på eftermarkedet, for derved at skabe større kundeloyalitet og flere tilbagevendende kunder. Løsningen blev en forhandlerapp, som kunne tilbyde kunderne en nemmere, mere sikker og fordelagtig hverdag – både som bilist og som kunde hos Jørgen Hansen Biler.

Fra appen kan Jørgen Hansen Bilers kunder:
– Få automatiske påmindelser omkring service- og karrosserieftersyn.
– Oprette deres bil i garagen, så tidsbestilling hurtigt kan klares fra mobilen.
– Modtage personlige nyheder og spændende tilbud målrettet til dem og deres bil.
– Optjene rabatter og fordele ved at samle stempler i Jørgen Hansen Bilers loyalitetsprogram.

Derudover tilbydes nyttige værktøjer til hverdagen:
– En formular til skadesrapportering
– Kontakt til vejhjælp og del din position
– Hold dig opdateret med trafikinformationer
– Se nye og brugte biler til salg

Flyers, roll-ups og andet pressemateriale er blevet designet og leveret sammen med løsningen, til brug for effektiv app promovering og størst mulig udbredelse hos Jørgen Hansen Bilers kunder.

  • splash

  • dashboard

  • påmindelser

  • sidemenu

  • kontakt

  • loyalty

  • min garage_2

  • min bil_2

  • booking

  • modeller

  • Facebook