Burger Shack

Loyalitets app til prisvindende burgerkæde

Farvel til glemte stempelkort. Goddag til Burger Shack’s nye mobil app til iOS og Android! Med app’ens digitaliserede stempelkort, nem online bestilling og push meddelelser, får Burger Shack med et slag, mere for markedsføringskronerne, nemmere administration og øget kundeloyalitet.

Anders Møller, CEO – Universal Apps

Virksomhed: Burger Shack er en prisvindende burgerkæde med restauranter i hele Danmark. App- og web shop design er skabt på baggrund af eksisterende design guidelines. Med et indbydende look og simpel navigation er brugervenligheden i højsædet.

Løsningen: Burger Shack kan sende gode tilbud og nyheder til kunderne. Kunderne kan med et enkelt tryk *kontakte (ringe op, sende mail, se afdelinger), se menukortet og bestille mad online. Det indbyggede loyalitets/stempelkort er kernefunktionalitet, hvor bonusstempler for køb, nemt kan registreres og indløses.

Administration: App’en er leveret med et AutoApps CMS, så indholdet nemt kan opdateres og push-kampagner hurtigt sendes ud.  Løsningen kræver et minimum af administration og er let at betjene for restaurantens medarbejdere.

 

  • Løsningen
  • iPhone- og Android app
  • Shoplink til burgerbestilling
  • Loyalitets / stempelkort
  • Push-meddelelser
  • Fordelene
  • Indtjeningsforøgelse
  • Højnet serviceniveau
  • Forøget kundeloyalitet
  • Effektiv markedsføring