App til bilforhandlere og værksteder

Universal Apps medvirker til en forbedret serviceoplevelse og vedvarende forbindelse mellem kunderne og din bilforretning.

Med fokus på forenkling, automatisering og målrettet kommunikation, er det vores erklærede mål at styrke din forretnings evne til at servicere og fastholde kunderne.

Universal Apps forener tilgængelighed, hjælpeværktøjer og kundefordele – så dine kunder får et nemmere, mere trygt og fordelagtigt bilejerskab.

Som værksted får du nye, effektive redskaber til at lette arbejdsgangene, styrke din loyalitets-markedsføring og skabe endnu bedre bundlinje.

Fordele for dit eftermarked

  • Skab vedvarende forbindelse til kunderne og få kundedata
  • Nemmere kontakt til din forretning og hurtigere tidsbestilling
  • Automatiske indkaldelser til service- og karrosserieftersyn
  • Målrettede kampagner, der matcher kunderne og deres biler
  • Skræddersyede loyalitetsprogrammer og din egen kundeklub

Primære funktioner og moduler

Design og opsætning tilpasset din forretning

Universal Apps’ modulære opbygning giver dig frihed og fleksibilitet til, at du kan få udviklet en app til netop din forretning. Både menupunkter, ikoner og alt det visuelle, kan tilpasses og løbende udskiftes.

Idéel for multi-brand forhandlere

Knokler du også med at administrere visuelle guidelines, mærkeopdeling og kunder af flere forskellige bilmærker? Vi kender det – og vi har løsningen! Uanset om du repræsenterer ét eller flere mærker – og hvor mange filialer du har – så understøtter Universal Apps løsninger den fleksibilitet din forretningsstruktur kræver.

Nemmere booking end nogensinde før!

Gør bilejerskabet mere enkelt, saml værdifuld data og skab vedvarende forbindelse til kunderne. Biler oprettes nemt via nummerpladeopslag og gemmes automatisk i appens “garage”. Nu kan tidsbestillinger gennemføres hurtigere end nogensinde før!

  • Biler oprettes nemt via DMR nummerplade opslag
  • Appen husker kundernes biler og du samler værdifuld data
  • Forudfyldte oplysninger i bookingformularen letter processen for kunden
  • Bookingforespørgsler indeholder alle væsentlige oplysninger

Automatiske serviceindkaldelser

Slip for at trække besværlige kundelister og al bøvlet med GDPR. Med appens automatiske servicepåmindelser* baseret på både kilometer- og månedsintervaller, kan du hjælpe kunderne med at holde deres biler i topform. Samtidig skaber du forudsætningerne for flere tilbagevendende og glade kunder. *Tilbydes pt. på følgende mærker (Suzuki, Mazda, KIA, Nissan, Ford, Mitsubishi, Peugeot, Opel, Maxus, Citroën og DS)

Interaktiv skadesrapport og vejhjælp

Hjælp kunderne – giv dem større tryghed hos dig, og få flere forsikringsskader ind på værkstedet. Skadesrapporten sendes direkte til dig, så du kan få reparationsopgaven. Relevante vejhjælpsfirmaer og mobilitetspartnere kan inddrages efter dine ønsker.

Målrettede push-kampagner

Send nyheder, tilbud og informationer til kunderne. Øg salget, skab aktivitet og få opmærksomhed med målrettede push-kampagner, som kan segmenteres på både mærke, model, motor/variant, 1. reg. dato, stelnummer og lokation.

Loyalitetsprogram

Beløn kunderne for deres loyalitet – giv fordele og rabatter, styrk dit eftermarked og opnå højere kundelivsværdi med loyalitetskortet. Du bestemmer selv kriterier og præmier  – og du kan godt have mere end ét loyalitetsprogram kørende på samme tid. Stempler tildeles ved scanning af stregkode gennem appen.

Nye og brugte biler, Sociale medier og øvrige weblinks

Med din helt egen forhandlerapp har kunderne altid nem adgang til din forretning. Hvad enten de vil tjekke om du har husstandens kommende bil, om de ønsker at se reklamevideoer eller de søger oplysninger om din forretning via din hjemmeside eller Facebook.

Se explainer video for Universal Apps:

 

Det siger kunderne

Trio Biler app

TRIO Biler A/S

Appen har effektiviseret vores indskrivning med 20% og løftet kampagneeffektiviteten med 38%.Med appen føler vi os nu tættere på kunderne og bedre rustet digitalt. Vores bedste anbefalinger herfra.

Cecilie Christensen I Marketing I TRIO Biler

OH automobiler app

OH Automobiler A/S

Appen har medvirket til at vores kunder i dag er mere loyale. Det kan vi dokumentere.

Toni Hansen I Servicechef I OH Automobiler A/S

Brdr. Clausen

Brdr. Clausen Biler

Næsten 2000 kunder bruger service appen til bl.a. serviceindkaldelser og booking.

Jacob Jensen I Salgschef I Brdr. Clausen Automobiler A/S

Priser og pakker

Priser fra kr. 995,- / mdr. Oprettelse fra kr. 12.995.

  • iOS & Android app
  • Design & opsætning
  • Online administration
  • Support & opdateringer

Sat op og leveret - Hvad så nu?

Vi står for de løbende opdateringer og alt det tekniske. Du får adgang til appens administrationssystem, og klædes godt på til opgaven med video-guides og vores dedikerede support. Såfremt du har behov for hjælp til markedsføringen af din app, og/eller ønsker hjælp til at udsende push kampagner, så har vi forskellige supportpakker som yder dig den mængde assistance der matcher til jeres forretning og behov.

Send_tilbud_Push_notifikationer

Kontrolpanel & statistik

Fra kontrolpanelet har du det fulde overblik. Herfra kan du både oprette kampagner, se kundedata og statistik. Du har også mulighed for at ændre kontaktoplysninger, værkstedsåbningstider- og “buffer” for tidligste tidsbestilling.

  • Ét centralt kontrolpanel for alle dine kunder og afdelinger
  • Filtréring af kunder/biler på model, alder, registreringsmåned m.v.
  • Opret specifikke kundesegmenter til målrettede kampagner
  • Følg udviklingen i antal downloads, oprettelser m.v.

 

App promovering gjort enkelt

Vi kan hjælpe med at designe og trykke promoveringsmateriale i form af f.eks. flyers, klistermærker, plakater m.v., så du nemt kan kick-starte din effektive apppromovering. Hvis du ønsker yderligere assistance, så tilbyder vi en række supportpakker og tillægsløsninger, der effektivt bidrager til at booste implementeringen og udbyttet af din app.

Læs mere om vores supportpakker her