Brdr. Clausen Automobiler A/S

Med i omegnen af 1500 kunder med ombord på løsningen, er appen blevet en integreret del af serviceoplevelsen hos Brdr. Clausen Automobiler. Kunderne sætter stor pris på at bilejerskabet er gjort så nemt og enkelt som muligt – og det er lige præcis det appen har medvirket til.

Problem: Brdr. Clausen Automobiler A/S – Autoriseret Kia og Suzuki forhandler i Holbæk ønskede at øge deres fokus på eftermarkedet med en appløsning, der kunne forbedre kundernes serviceoplevelse og styrke loyaliteten. Appen skulle overholde visuelle retningslinier fra både Kia og Suzuki og den skulle være nem at administrere.

Løsning: Universal Apps multi-brand appløsning til iOS og Android, med to mærkesektioner, stylet i tråd med bilmærkernes visuelle guidelines. Appen har muliggjort nem kontakt til forretningen, lynhurtig tidsbestilling, automatiske serviceindkaldelser, skadesrapportering m.m.. Desuden har det medfølgende kampagnesystem givet Brdr. Clausen et effektivt talerør direkte til kunderne, hvor der nemt kan mikro-segmenteres og udsendes push-kampagner med høj synlighed og effekt til følge.

Vil du vide mere om løsningen?

 

  • Løsningen
  • iPhone og Android apps
  • Grafisk design og opsætning
  • Administrationssystem
  • Publicering
  • Fordelene
  • Øget tilgængelighed
  • Forbedret serviceniveau
  • Mere målrettet markedsføring
  • Styrket loyalitet- og kundefastholdelse
  • Home_brdr_clausen

  • vëlg_afd_brdr_clausen

  • Push notification

  • Side_menu_brdr_clausen

  • Modeller_brdr_clausen