Bin2Bil A/S

Vi kan se at vores kunder bruger appen aktivt og vi får mange positive tilbagemeldinger om hvor nemt den gør det at booke tid, kontakte os og få hjælp ved skader..

– Kirsten Holm – Marketing – BIN2BIL A/S

Bin2Bil A/S ønskede at styrke kunderelationerne på eftermarkedet, ved at forenkle kundernes booking, service og kontaktmuligheder og samtidig opnå mulighed for at kommunikere mere målrettet og relevant til kunderne.

Med appen er der etableret en kanal hvor der kan udsendes kampagner til udvalgte kundegrupper og hvor kunderne nemt kan booke tid, kontakte, finde oplysninger og assistance f.eks. ved skader. Appen faciliterer desuden væsentlig loyalitetsskabende kommunikation, med henblik på at styrke de langvarige kunderelationer.

Som led i lanceringen har Universal Apps desuden hjulpet med strategi, on-boarding og planlægning, herunder bistået med udførsel af SMS kampagner, promoveringsmateriale, kampagne årshjul m.v.

Læs mere om Universal Apps løsninger til autoforhandlere her

 

  • Løsning
  • iPhone & Android app
  • Administrationssystem
  • Kampagneplanlægning
  • Promoveringsmateriale
  • Fordele
  • Forbedret serviceniveau
  • Målrettet kommunikation
  • Øget fastholdelsesindsats
  • Nemmere administration