Trio Biler

Vi kontaktede Universal Apps, der med deres multi-brand app, kunne tilbyde en totalløsning, som både er en serviceplatform, en kundeklub og en marketingkanal.

En stor del af vores kunder er kommet med ombord, hvilket har resulteret i 20% effektivisering af vores indskrivning og en forøgelse af vores kampagneeffektivitet med 38%. Vores indskrivning oplever nu mindre spildtid og vi kan mere enkelt og effektivt, få udsendt relevant kommunikation, der matcher kunderne og deres biler.

Universal Apps har under hele processen leveret et højt niveau af service og hjulpet os med at få det optimale ud af løsningen. Vores bedste anbefalinger herfra.

Cecilie Christensen, Marketing – Trio Biler

Trio Biler med afdelinger i Ballerup og Brøndby samt forhandling af Nissan, Mitsubishi og Maxus – ønskede en appløsning til at servicere kunder, skabe loyalitet, øge salget og forbedre deres konkurrenceevne i forhold til andre forhandlere.

Via appen kan Trio Bilers kunder:
– Få automatiske påmindelser omkring service- og karrosserieftersyn
– Oprette deres bil i garagen, så tidsbestilling nemt og hurtigt kan klares fra mobilen
– Modtage personlige nyheder og spændende tilbud målrettet til dem og deres bil
– Optjene kundefordele (præmier) ved at samle stempler i loyalitetsprogram

Derudover tilbydes nyttige værktøjer til hverdagen:
– En formular til skadesrapportering
– Kontakt til vejhjælp og del din position
– Nem adgang til kontakt og åbningstider
– Se nye og brugte biler til salg

Læse mere om vores appløsninger til bilforhandlere her

I appen har Trio Biler en aktivt voksende kundemasse, som hver måned modtager automatiske servicepåmindelser, attraktive tilbud og nyheder. Trio Biler har fra starten iværksat en proaktiv proces for fortsat at få eksisterende og nye kunder til at hente og bruge appen. Udover at promovere appen online via sociale medier, nyhedsmails og via hjemmesiden, opstod ønsket om at supplere med trykt materiale til synliggørelse i forretning og kundemodtagelsen. I samarbejde med Universal Apps blev der derfor designet yderligere promoveringsmateriale i form af stickers til gulve- og diske, samt indrammede plakater til salgsafdelingen.

Gennemgående for det trykte promoveringsmateriale er det oprindelige design fra app og online medier, således at der kunne skabes øget genkendelighed til Trio Bilers eksisterende markedsføringsmateriale. Universal Apps har forestået hele processen fra designoplæg til bestilling ved trykkeri og efter endelig godkendelse, levering til Trio Biler.

Læs mere om vores supportpakker her

  • Løsningen 
  • iPhone og Android apps
  • Promoveringsmateriale
  • Online administration
  • Medarbejdertræning
  • Fordelene
  • Forbedret serviceniveau
  • Nye markedsføringsmuligheder
  • Øget kundeloyalitet- og fastholdelse
  • Forbedring af antal downloads og brugere

 

 

 

  • Home_Trio_biler

  • Side_menu_Trio_biler

  • Tidsbestilling_Trio_biler

  • Loyalty_Trio_biler

  • Vælg_afd_Trio_biler

  • Trio_mock up_03

  • Trio_mock up_02