OH Automobiler A/S

Vi har et ønske om at fastholde vores kunder til værkstedet og samtidig opbygge lange og tætte relationer, så kunderne også vender tilbage, når garantien udløber eller når de skal købe ny bil. Samtidig vil vi gerne give kunderne en nærværende service, der gør deres ejerskab nemmere, så de ikke behøver bekymre sig om deres biler i hverdagen. Alt det er Universal Apps med til at understøtte. Både grundet design og brugeroplevelsen, men i særdeleshed fordi appen knytter os tættere sammen med kunderne og øger kundetilfredsheden. Det har givet gladere og mere tilfredse kunder, som nu har adgang til forretningen døgnet rundt. Alt sammen er med til at styrke vores bundlinje.

Toni Hansen – Eftermarkedschef – OH Automobiler A/S

OH Automobiler ønskede at øge deres fokus på eftermarkedet, for derved at skabe større kundeloyalitet og flere tilbagevendende kunder. Løsningen blev en forhandler app fra Universal Apps.

Appens nøglefunktioner:
– Oprettelse af biler i garagen
– Nem tidsbestilling fra mobilen
– Automatiske påmindelser om service
– Optjening af loyalitetsbonus ved service
– Personlige og målrettede tilbud til kunderne
– Hjælp til skadesrapportering og kontakt til vejhjælp
– Trafikmeldinger, prøvetur og nye og brugte biler til salg

Læs mere om appløsninger til bilforhandlere

  • Løsningen
  • iPhone og Android apps
  • Brancheløsning til auto
  • Administrationssystem
  • Design og publicering
  • Fordelene
  • Øget tilgængelighed
  • Forbedret serviceniveau
  • Nye markedsføringsmuligheder
  • Styrket kundeloyalitet- og fastholdelse
  • Home_OH_Automobiler

  • Tidsbestilling_OH_Automobiler

  • Tidsbestilling_OH_Automobiler

  • Modeller_OH_Automobiler

  • Loyalty_OH_Automobiler